"Tímto emailem bych se ráda omluvila, že posílání peněz zpět do škol trvá takto dlouho - mnohem déle, než jsme na začátku akce COVID předpokládali. Protože chápu, že i vy se tímto dostáváte do nepříjemných situací a musíte čelit dotazům rodičů, poprosila jsem vedení, zda by se mi k tomu mohlo vyjádřit.
Do přílohy emailu vkládám dopis, kde je vysvětlena situace. Tento dopis můžete přeposlat rodičům.
Svých závazků směrem ke klientům jsme si vědomi a postupně je plníme - postupujeme chronologicky, dle data odjezdu. V tomto týdnu byly odškodňovány školy s odjezdy na začátku května.
Je mi líto, že nejsme blíže schopni určit datum, kdy k Vám finance rodičů dorazí, toto zhodnocování je ovlivněno tím, kdy nám dorazí finance od našich partnerů, kterým jsme za služby často již zaplatili. Dle mého úsudku ale předpokládám, že se bude jednat o období letních prázdnin."
Jakmile budou peníze převedeny na školní účet, budete informováni e-mailem od paní hospodářky Dejmové, co učinit proto, aby mohly být peníze vráceny zpět na váš soukromý účet.
DĚKUJEME ZA VAŠI TRPĚLIVOST!!!
Komentáře
Nebyly přidány žádné komentáře.