Děti měly možnost se společně zamyslet v různých modelových situacích nad svým chováním ke kamarádům a nad vlastnostmi, které by měl jejich kamarád mít.
Rozhodovaly pomocí lístečků PRAVDA a LEŽ, jestli kamarád může udělat chybu, zda kamarádství končí, když nám kamarád ublíží, nebo jestli se můžeme s kamarády pohádat.
Zahrály si scénky, jak si představují správné i nesprávné reakce v různých situacích, jak mohou kamarádům pomoci a jak by se měly chovat k sobě navzájem.
Na závěr povídání společně vyrobily pro kamaráda dárek a nechybělo i hodnocení celého programu, jestli se dětem líbil nebo je naopak nudil.
„Poučila jsem se, že když mám víc kamarádů, tak zvládnu vše.“ (Viktorka)
„Zaujalo mě, že když přátelé – i zvířecí – drží při sobě, dokážou vše.“(Lucka)
„Je jedno, z jaké jsi země nebo jakou máš pleť, důležité je, jaký jsi uvnitř.“ (Simona)
„Když je kamarád v nesnázích, pomůžu mu.“ (Vojta)
Petra Svobodová
hc
Komentáře
Nebyly přidány žádné komentáře.