Jak voní čtenářská gramotnost?
V první řadě nutno uznat, že metody vedoucí ke zlepšení čtenářské gramotnosti někomu voní a někomu ne. Ovšem jedna z nich v pátek 10. listopadu voněla z V.A prý až do vestibulu. A voněla nádherně po bramborovém salátu. V rámci projektového týdne školy proběhla ve třídě už v úterý beseda nad knihami receptů – „Kuchařkami“. To bylo informací! Zorientovat se v nich nebylo vůbec jednoduché, ale ani nudné. Další den děti přinesly rodinné recepty na bramborový salát. Ve skupinkách prodiskutovaly ingredience a postup. V pátek pak informace využily. Vzniklo celkem sedm salátů, jejichž design i chuť ohodnotila se mnou paní zástupkyně Lenka Tvrdíková. Od představ o vyučování J. A. Komenského po realizaci určitého nápadu existuje cesta jen přes dobré vztahy mezi školou a rodinou. Rodiče, prarodiče, děkuji za spolupráci. I z fotek voní hrášek, cibulka, vajíčka, …
L. Barvová, tř. uč.
Autor: ![]() Vydáno: 13.11.2017 9:17 Přečteno: 4321x |