1. Výdělek z Knižního sekáče, který proběhl v Týdnu čtenářské gramotnosti 20. – 24. 10. 2014 činí: 15.430,- Kč
2. Třídy začínají připravovat výrobky na Vánoční punč, který se bude konat v úterý 16. 12. 2014.
3. Při Vánočním punči se uspořádá benefiční koncert pro nemocné dítě/děti z našeho okolí.
Žáci mají za úkol sdělit případné vhodné návrhy na pomoc konkrétnímu dítěti pí zástupkyni Tvrdíkové nebo pí uč. Slezáčkové.
Pokud návrhy nedostaneme, pomoc bude poskytnuta mamince s postiženým synem ze Zadní Třebáně v okr. Beroun. Maminka je v současné době zdravotně indisponovaná a nemůže sama o syna pečovat, má nedostatek peněz, pro syna potřebuje speciální péči. Naše finanční prostředky by využila na zaplacení speciálního zařízení, které synovi pomáhá zvládnout jeho handicap.
4. V následujícím týdnu proběhne ve všech třídách I. stupně prodej pohlednic „Čtyřlístků“.
Prodejní cena pohlednic: 20,--Kč/kus (cca 5-7 ks do třídy)
Jedná se o finanční příspěvek na hipoterapeutický výcvik koní pro organizaci CPK Chrpa.
Podrobnější informace budou vyvěšeny ve sborovně.
5. Vyhodnocení z Týdne čtenářské gramotnosti:
Vše vyhlášeno v rozhlase minulý týden. Údaje jsou zveřejněny i na školních internetových stránkách.
6. Znovu připomenuta náplň třídnické hodiny, kterou všechny třídy absolvovaly během minulého týdne.
(nová pravidla pro vstup cizích osob do objektu školy, chování žáků při setkání podezřelé osoby v budově školy,…)
7. Žákům bylo znovu řečeno, aby svá kola, na kterých přijedou do školy, nechávali pouze ve stojanech na místě k tomu přímo určeném.
Dochází ke krádežím, ztrátám,… . Pojišťovny však neodškodní, je-li kolo ukradeno z jiného než určeného místa. Vedení školy uvažuje o instalaci kamerového zařízení na snímání tohoto prostoru.
Náměty a připomínky:
4. A, J.Milštain : Jednou jsem měl zamčené dveře a nemohl jsem se dostat do školy.
Zjištěno, že to byl ojedinělý případ, který se už neopakoval.
5. C, Novosadová: Kde máme být, než začnou kroužky – chtěli by zůstávat ve škole?
Po skončení vyučování a odchodu ze školní jídelny není možné ve škole pobývat. Čas do kroužků žáci tráví mimo školu.
2. C, Musil: Měl jsem odmontovaná kola ze svého kola, které stálo ve školním stojanu.
Projednáme ještě i s panem ředitelem. Vedení školy uvažuje o instalaci kamerového zařízení na snímání tohoto prostoru. Mrzí nás, že si žáci tohle vůči sobě dovolí.
5. B Vokoun, V.: Po odchodu z kroužku, který končí pozdě, jsem se nedostal ke stojanu pro koloběžku, vrata venku už byla zamčená a koloběžku jsem tam musel nechat.
Zkusíme problém organizačně vyřešit.
2. C, Hembera M.: Loni se mi ve škole ztratila bunda a nenašel jsem ji.
Je nutné hlásit ztráty a krádeže okamžitě, abychom daný problém mohli řešit. Letos už je na loňské záležitosti pozdě.
7.A, Vašák: Nelíbí se mi poházené jogurty kolem školy, když jsou právě ten den k obědu ve školní jídelně.
Nám se tohle také nelíbí a vadí nám to. Je však potřeba působit na spolužáky, protože tohle dělají žáci. Pokud někomu jogurt nechutná, v jídelně si ho nemusí brát nebo jogurt schová do tašky a donese domů.
9.A, Poledníčková: Ve školní jídelně dostávají deváťáci malé porce – menší než prvňák.
Na toto téma již bylo jednáno s p. ředitelem. Bude se ještě mluvit s vedoucí ŠJ, vedoucím kuchařem. Pokusíme se o nápravu.