Toto je archivní neudržovaná verze předchozího webu. Některé odkazy a funkcionality již mohou být nefunkční.
Aktuální web najdete na tomto odkazu.
Dnešní datum: 21. 11. 2024, 47. týden roku
Kategorie: 2015/16 archiv

Kurz anglického jazyka metodou HELEN DORON EARLY ENGLISH

Vážení rodiče, „Testy Cambridge nám potvrdily, jak výborné výsledky metodika Helen Doron přináší, a to hlavně v konverzaci a spontánní komunikaci. V uplynulých dvou letech naši studenti získali v průměru 4,75 z maximálního počtu 5 bodů za ústní část zkoušky ve všech úrovních obtížnosti. Pro studenty Helen Doron English jsou mezinárodně uznávané zkoušky pro děti Cambridge Young Learners Exams (YLE) pouhým začátkem a prvním ze schůdků pomyslného žebříčku, po kterém mohou stoupat, a současně výborným povzbuzením a motivací pro další studium. Proto jsme se v letošním roce rozhodli přijít za vašimi dětmi do ZŠ Rudná a nabídnout naše kurzy.

Prozatím se obsadily následující kurzy:

Pondělí od 21.9.2015 (14:00 – 14:50) kurz Play On, vyučující Kristýna Pragerová – učebna 5A
Ondřej Vobořil,
Marek Libich,
Jakub Veverka,
Jakub Novotný,
Kristýnka Kokešová,
Hermion Burdová,

Středa od 23.9.2015 (14:00 – 14:50) kurz Jump with Joye, vyučující Sylvie Labuzíková – učebna 5A
Vojtěch Vobořil
Šimon Šilhavý
Kateřina Novotná
Žanetka Hrdá
Sára Bejblová

Platbu pošlete na účet 517 0045 001/5500, částka na  pololetí činí  4500 Kč. Připište jméno žáka a třídu. Platbu prosím uhraďte do 30.9.
Děti můžete přihlašovat ještě na následující kurzy.

PONDĚLÍ: 16 hodin x 200,- + 1300,- materiály= 4500,- / 1. pololetí šk.r. 2015/2016
15:00 - 15:50 - BOTTY the ROBOT pro děti 10-13 let (Zuzana Terry)
16:00 - 16:50 -  Play On in English pro děti 9-11 let (Zuzana Terry)
STŘEDA: 16 hodin x 200,- + 1300,- materiály= 4500,- / 1. pololetí šk.r. 2015/2016
15:00 - 15:50 - Jump with Joey pro děti 6-8 let (Sylvie Labuzíková)
16:00 - 16:50 -  More Jump with Joey pro děti 8-10 let (Sylvie Labuzíková)
 

KONTAKT pro přihlášení na kroužek: info@flupikrudna.cz mobil 775 011500

print Formát pro tisk